Back on track

Så är man på banan igen, nästan. Det är alltid lite tungt första dagarna efter semester. Har blivit lite lite sömn sista dagarna också. Att gå och lägga sig 23 när man  ska upp 5.30 känns. Att gå och lägga sig 22.30 när man ska upp 5.10 känns också. :) Jag är med andra ord ganska trött, men är ändå glad eftersom den här dagen kommer ha mycket att ge!

Först ska jag i vanlig ordning jobba fram till 15.30. Sedan blir det raka vägen till Vallen för att springa och köra gym. Ska bli riktigt skönt att ge sig ut i spåret och springa. Yeah! Vädret verkar också vara med oss i dag :)
Vid 19 ska jag och Mats hem till AC på middag :) Tata! Ska bli mycket trevligt. En fågel viskade hemgjord pizza. Hur gott är inte det på en skala? Mums.

Som jag skrivit tidigare har jag fått äran att buzza om Neutrogena.



I måndags fick jag sms om att jag kunde hämta ut mitt paket :) Så ikväll efter träningen tänkte jag hämta ut paketet innan jag går till AC :) Trots att jag vet vad det innehåller känns det spännande :) Jag ska dela ut prover till vänner, bekanta och familj. Alla ska få säga sitt. Älskar att buzza.

Men som sagt. Jobb, träning,middag. Kan det bli en bättre dag(?)

- Trevlig dag -


Kommentarer
Postat av: AC

vad bra...då får vi testa ;) Buzza+pixxakväll ;)

2010-05-19 @ 07:51:15
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0