Vinst mot Rimbo

Det blev vinst i gårdagens match mot Norrtäljelaget Rimbo. Det blev dock inte den utklassningen vi hade i seriepremiären vilket inte var så konstigt. Under en säsong  i elitserien blir ett lag mycket bättre, ochdet märks med Rimbo tycker jag. I första matchen stod de nästan och skakade (vem gjorde inte det i sin första elitseriematch) men igår satte de in näsan betydligt mer. Tyvärr spelade vi inte det försvarsspelet vi hoppades på. Vi kopplade inte på djävulshornen helt enkelt. Ändå vinner vi matchen med 45 - 28. Gjorda mål är ju mer än godkänt medan 28 mål mot Rimbo är betydligt sämre :/ Nä, nu gäller det att tagga till ordentligt till slutspelet (vilket jag tvivlar på att någon har svårt med). Vi möter Eslöv i kvartsfinalen. Tredje året i rad. De senaste två åren har Eslöv knipit semifinalen, men i år ska de tappe f-n inte göra det. Tredje gången gillt!!!!

Igår på matchen fick jag och Emma Hawia en varsin maskot. Jag fick ta hand om Filippa och Emma Hedda. De var jätte bra maskotar!! Alla maskotar från F-00 har verkligen varit duktiga! Sånt gillar vi!



Kvartsfinaler:
Skövde - Kärra
Sävehof - Heid
Lugi - Kroppskultur
Skuru - Eslöv

Det ska bli otroligt kul och peppande att åka på slutspelsläger!! Ser verkligen fram emot det. Vi ska ha bra träningar, kul socialt och bara tagga järnet. Idag får vi antagligen programet för helgen, om Åke skickat ut det.


Kommentarer
Postat av: sofia

det lär ju bli mest spännande att se er mot Eslöv i kvartsfinalerna! & nu när det är bäst av 5 kan ju allt hända! lycka till! :)

2010-03-04 @ 09:17:18
URL: http://twitter.com/fiaolofsson
Postat av: Alexandra -gravid vecka 33

Grattis till vinsten :)



Har varit hos sjukgymnasten nu och hon har även sagt att jag hade foglossning. "va ju det jag sa", sa jag :P

2010-03-04 @ 10:07:50
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0