Vill ha från Klara!

Jag läser Klaras blogg titt som tätt och kan inte låta bli att kika in i hennes webbutik. Jag blir lika inspirerad varje gång och vill genast sätta igång och baka. Tyvärr finns ju inte alltid tid till detta. Dessutom ska man ju mumsa upp det man bakar också. :) Hade jag haft liite mer tid hade jag bakat kladdkakemuffins och tagit med till helgens slutspelsläger i Eskilstuna. Kanske, kanske orkar fixa detta på fredag efter jobbet (?)

Hur som helst finns det numera otroligt fina muffinsformar hos Klara. Rutigt mönster vilket bara är för fint! Kanske iallafall klickar hem några förpackningar så att jag blir tvungen att baka :D


60st formar för 39:- är ju som hittat!
Ljusrosa var jättesöta!


Röda formar är ju så fint!


Lite fräcka formar i lila får åka hem till mig.
60st kostar 39:-

Fräck färg tycker jag :)

Dessa tre förpackningar stoppar jag ner i korgen. Sedan hoppas jag de åker i ilfart till mig :)
En förpackning, kanske två kommer jag ge bort. Till vem? Det får ni se.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

fiiina!!!

2010-03-03 @ 13:11:37
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0