Sjuk igen....

Vaknade i natt av värk i vänster lår, frossa och illamående. Fy. Klev upp och tog två magnecyl för att huvudtaget kunna sova vidare. Allt känns tungt. Känns som att allt kommer på löpande band. Sjukdom, skada, sjukdom. Tror inte att frossan och illamåendet har något med benet att göra egentligen, men det var liksom droppen. Har varit hemma hela dagen, och bara sovit och sovit. Har legat på soffan och svettats som en gris. Inte kul. Det är först nu (efter två magnecyl) som jag känner mig så pass bra att jag kan skriva lite på datorn samt betala lite räkningar. Inge kul.

Jag hoppas jag känner mig bättre ikväll och imorgon.

Suck!


Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig syster yster. Synd att du inte kan följa med till Bromma. :(

2010-03-27 @ 10:25:16
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra -gravid vecka 37

Stackare! KRYA PÅ DIG

2010-03-27 @ 15:22:05
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0