Min söndag

Idag är det söndag, dagen innan arbete. Det känns både jobbigt men också otroligt skönt att börja jobba igen! Jag har längtat efter mina russin ska ni veta. De ger en glädje, och det är däörför jag gillar att jobba med det  jag gör.

Min söndag är ganska planerad. Nästan i minsta detalj :)
Idag ska jag och Mats åka till Eriksdalsbadet. Jag ska känna på att jobba lite med benet i vatten. Jag ska försöka simma men även trampa och jobba med benet så mycket det går. Det är praktiskt att träna i vatten eftersom det ger ett mostånd som är behagligare på något sätt. På måndag ska jag ju till Bosön och träna bassäng och då kändes det bra att ha testat det lite själv innan. :)

Den största och viktigaste händelsen idag är slutspelsmatchen mot Eslöv 3:5. Det känns åt helsike att inte kunna vara med och spela men läget är som det är och jag ska heja fram mitt lag idag. 15.30 smäller det i Nacka Bollhall. Jag hoppas att fler i publiken öppnar hålet nedanför näsan och ger laget stöd. Det räcker inte med att Ingela och hejarklacken bara skriker och hörs! Alla måste hjälpa till!!!! Det finns inget annat än vinst idag, det finns inte!

Kvällen kommer spenderas hos AC. Vi ska se filmen "Toysory 2" eftersom "Toystory 3" snart kommer ut på bio.

Förresten, har varit lite dålig med att recensera filmer. Såg senast filmen "PS Den sista sommaren" igår. Ska bli bättre, jag lovar.

Nu blir det frukost. Är hungrig som en gnu i vanlig ordning!!!!

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Här skiner solen, så vi ska ut å grilla korv med barnen :-) Hoppas ni får det bra på badet å att träningen fungerar!

Ägget har jag köpt på utförsäljning i en lokal presentbutik, vet ej märket tyvärr.

Kram

2010-03-21 @ 09:54:32
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Alexandra -gravid vecka 36

Jag vill oxå ha en massa o göra idag. Men icke :( Jag är uttråkad. Och mannen kommer inte förrän SENT ikväll!

Jo, som du säger. Det är tungt nu. Men snaaart så kommer min flicka! Det är liksom värt det då.

2010-03-21 @ 10:07:00
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Halloj Emma!

Back in town :-) Har fått sova ut och det känns skönt efter det som varit. Lite låg men ändå laddad för fight i eftermiddag. Nu skall vi ta dem. Fint skrivet i bloggen. Hur smakade brödet?

Kram Ingela

2010-03-21 @ 11:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0