Matchdag

Ikväll är det dags för den sista seriematchen för den här säsongen. Det känns lite overkligt tycker jag. Jag kan inte begripa att det redan gått ett helt seriespel. Tycker inte det var länge sedan vi var på läger i Danmark. Men ikväll möter vi Rimbo, ett lag som vi utklassade totalt i seriepremiären, men som blivit bättre sedan sist. Vad beträffar vår form är det bara att kämpa på! Trägen vinner! Veckans träningar har sett riktigt bra ut och jag hoppas verkligen vi kan visa var skåpet ska stå ikväll.

19.00 är ni välkomna till Nacka Bollhall!




I övrigt ska vi ha ett slutspelsläger i helgen. Vi kommer befinna oss i Eskilstuna. Jag är övertygad om att det lägret kommer peppa upp oss och göra oss ännu bättre! Jag tycker det känns bra att åka iväg lördag till söndag. Vi kommer kunna slipa till spelet ytterligare samt ha olika möten för att svetsas samman ytterligare.

Go go go!


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

vad långsmala korten såg ut....:)

sv. Du ska få se filmklipp på bandet ocå..haha

2010-03-03 @ 07:37:42
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Pontus

Haha du och AC står exakt lika med benen!!!

2010-03-03 @ 21:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0