Måndag

Inget jobb idag. Har inte tränat på hundra år sedan känns det som. När jag var hos sjukgymnasten i torsdags var låret sämre igen. Det hela berodde på att jag felbeslastat låret när jag gått fel. Musklerna som finns på lårets insida har jag haft svårt att hitta, och därför har jag fått jobba dubbelt upp med lårets andra muskler. Därför fick jag alltså mer ont i låret. :/

Det blev ordinerad vila från sjukgymnasten och komiskt nog kom influensan ganska lägligt i fredags. Jag har legat som en klubbad säl. Ibland har jag kännt mig lite piggare (som nu tex) men ibland har jag inte orkat någonting.

Det känns som att sjukdomar och elände förföljer mig :( Varför?
Jag hade halsfluss, lårskadan, influensan....blä!!

Nu rullar Saltön här hemma. Ibland är tv´n ganska bra att ha!!

Kul att så många deltar i min bloggtävling!!!!

Har du inte tävlat än? Gör det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0