Lite bättre

Inga nyheter. Sov 9 1/2h i natt och fortsatte sedan sova mitt på dagen. Fattar inte att det går att sova så mycket. Men kroppen behöver väl det till att läka lårskadan och influensan :/ Känner mig lite bättre nu iallafall :) Jag lyckas alltid bli sjuk de gånger man har en ledig helg eller har något annat roligt på G. :( Idag skulle jag ha följt med till Bromma för att fira M, men icke.

Ja,ja...det blev iallafall en bra dag med tanke på att jag blir bättre och bättre.

Imorgon ska Mats springa "Premiärmilen" på Djurgården. Jag hoppas verkligen att jag kan vara där när han kommer i mål. Men som sagt, det känns redan bättre nu...så jag hoppas!!!


Jag gillar den här bilden :) Hehe! Titta vad sött Ebba ligger nede på mattan.

Nä, lugn kväll blir det. Ska kurera mig ordentligt.


Kommentarer
Postat av: Alexandra -gravid vecka 37

Mysigt att ligga på mattor ju ;)

Tack för berömmet av headern. Är ganska stolt själv faktiskt. Haha! Och självklart måste Stellan vara med. Hon är ju en av de stora delarna i mitt liv <3

Kramis

2010-03-28 @ 11:05:20
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0