Linneladan

Idag har jag, mamma, pappa och mormor tagit en rutt till Linneladan i Penningby. Vi åkte på förmiddagen, och efter att ha åkt lite fel på vägen kom vi äntligen fram. Linneladan är en butik som säljer möbler, porslin, dukar etc. Ett populärt ställe trots att det ligger lite off.




Ebba fick också lufta sig, men skällde mest på hästarna :)

Jag kom hem med två saker. En påskduk och en liten söt sköldpadda som både kan användas som dörrtopp och prydnad. Jag kommer definitivt använda den som prydnad. Han kommer få en hedersam plats i vardagsrummet. Jag föll för honom direkt när jag såg honom ♥





Skalman och min nya duk (vit och gul-rutig) som jag också köpte. Jag är nöjd med mina köp.

Nu till den stora frågan!!!

Vad ska min bruna sköldpadda heta??


Kommentarer
Postat av: kit-kat deluxe

Han ska heta BOSSE tycker jag :)



/hedda

2010-03-06 @ 18:07:57
Postat av: Nenne

Den var ju bedårande!!!!!!!!!!!

Jag vill haaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

2010-03-06 @ 19:53:49
Postat av: AC

Skalis så klart!! :)

2010-03-06 @ 22:52:33
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Gustaf

Wow, den sköldpaddan såg rätt gammal ut :) Såg ut som bra köp!

2010-03-08 @ 12:02:07
URL: http://sorlinmusic.blogg.se/
Postat av: Gustaf

sv: haha, ja jag har förstått att det är rätt ont om killbloggar :)

2010-03-08 @ 15:57:15
URL: http://sorlinmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0