Förlust

Igår blev det förlust i den första kvartsfinalen. Att sitta på läktaren är en pers. Jag vet inte om jag höll mig som jag skulle, men jag får fnatt på läktaren. På banan är det betydligt lättare att hålla sig lugn eftersom man kan agera. Gah. Att inte spela är verkligen riktigt tungt. Att inte få spela ett slutspel är ännu tyngre.
NVP skrev en artikel om det här.
Det blev tillslut en förlust med 21-27.
Tyvärr missades tre straffar, och passningskvalitén höll inte måttet. :/
Men jag är säker på att alla tar sig samman till den andra kvartsfinalen som spelas i Eslöv på tisdag. Jag kommer iallafall sitta hemma och bita ner naglarna. :/



Blä. Men bara att bryta ihop och komma igen.

Heja Skuru!


Kommentarer
Postat av: Alexandra -gravid vecka 34

Hon heter Anna. Vet att hon spelat handboll innan iaf. Vi träffades i Barcelona. =)

2010-03-12 @ 09:49:26
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Caroline Malmqvist

Inte roligt med förluster...men nu är de bara att taggas till i laget.

Förstår att det är jobbigt för dig att inte få agera på plan, men jag tror nog att laget känner av din närvaro och gör sitt bästa i alla matcher och jag tror nog att de kommer att gå vägen i kvartfinalerna.

Nya tag på tisdag!!



Kram

2010-03-12 @ 10:52:44
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0