En dag på is - utan grillor

Idag ska ett kompisgäng ut och åka skridskor/spela hockey på sjön Trekanten som ligger i Liljeholmen. Det känns så jäkla trist att jag inte kan vara med. Usch. Jag som aldrig varit skadad tidigare har aldrig varit i den här situationen. För mig har det alltid varit "japp, nu kör vi", men det går ju inte nu. Istället får jag bara titta vilket är riktigt trist. :( Samtidigt måste jag ut och få lite sol på nosen. Man kan inte bara sitta inne.

Innan ska jag köra ett pass på Vallen. Ska cykla för att få igång cirkulationen i låret. Blödningen som blivit är väldigt stor och enda sättet att bli bra och få igång rörligheten är att få bort svullnaden. Det kommer bli en smärtsam process, men jag hade inte väntat mig något annat. På måndag ska jag till sjukgymnasten på Bosön igen. Det hon gör är nog så smärtsamt, men för mig får det gärna göra dubbelt så ont...bara jag blir bra snabbt.


Syskonkärlek ♥

Jag lovar att bilder kommer då de andra agerar Bambi på isen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0