Snart börjar helgen...

Känns helt underbart att det snart är helgdax. När klockan slår över till 15.30 beger jag mig härifrån för att göra ett par ärenden åt syster i Mörby Centrum. Hon ville visst att jag skulle köpa lite sminkgrejer. Vid 16 ska jag möta upp Mats i stan för gemensamt köp av byxor. Jag har längre trånat efter ett par McKindley byxor (trekvartslånga) som man kan ha när man tex. spelar discgolf eller när det är för kallt för shorts men för varmt med jeans. Mats har ett par och jag gillar dem skarpt. Provade faktisktett par i tisdags men var osäker och lämnade tillbaka de innan jag nådde kassan. Men efter lite betänktetid har jag faktiskt bestämt mig för att köpa två par; ett par svarta och ett par beiga. Tro det eller ej. 290:- styck är helt ok pris.

Efter att ha shoppat ska vi handla mat till kvällen. AC och jag har bestämt att det ska bli taco :) haha. Min favoriträtt. Mats är inte lika frälst tyvärr ;) Eftersom AC ska träna efter jobbet hinner jag och Mats förhoppningsvis plocka upp lite ur flyttkartongerna innan det är dags för middag.

Kvällen ska avslutas med film såklart, och avkoppling.

På lördagmorgon ringer klockan tidigt för min del då jag ska spela första matchen i Eken Cup klockan 9.50!

Ahhhh äntligen heeeeeelllggg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0