Parloppet 2010

Nu är parloppet avklarat. Riktigt kul! Jag är helt nöjd med min tid med tanke på förutsättningarna. Känns som att man har fått lite blodad tand efter det här. Jag kommer absolut vilja springa fler lopp i framtiden.


Innan loppet. Ganska kallt och blåsigt.


Taggad Mats efter loppet, jag ser mest nöjd ut. haha!


Också efter loppet.

Vi stannade inte kvar efter loppet för att ha picnick utan valde att komma hem i bra tid istället. Typiskt bara att solen precis kom fram när vi gick därifrån. Gah. De som hade start nr 2 klockan 1.30 fick med andra ord lite varmare :)

Ja, som sagt. Det var värt sina 175:-
I kassen från Löplabbet fick vi bröd, banan, ost, vatten, chiquita dryck, kexchoklad.
Mums!

Jag kommer iallafall somna gott ikväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0