(Lill)lördagen då!

Så är det redan onsdag. Vad hände med tisdagen? Den bara försvann. Hur som helst var det skönt att göra de första fystesterna igår kväll. Jag ska nog säga att jag är ganska nöjd. Man kanske inte ska vara nöjd, därför säger jag ganska nöjd. Man kan alltid ge lite till i allt. Tror jag iallafall. Med med tanke på att jag inte spelat handboll eller sprungit intervaller (bara ca 2ggr) på hela 12 veckor måste jag vara ganska nöjd. Det är så jag får tänka helt enkelt. Jag hoppas att sommarträningen kommer innehålla massa intervaller och vändningar så att jag kan förbättra beepet betydligt till nästa gång. Känns sjukt inspirerande med sommarträning nu! Jag ska träna som en jäkla duracellkanin.

Efter träningen var tanken att jag skulle åka hem till mig. Men det blev ändrade planer och Tungelsta istället ♥ Där tittade Mats och jag klart på "7 miljonärer" innan det var läggdags vid 22. :) (Läs min lilla recension av filmen i inlägget efter detta)

Idag går iallafall första flyttllasset från Tungelsta till Lidingö. Då blir vi två personer :) Ska bli riktigt trevligt! Men med tanke  på att vi bott tillsammans (antingen på Lidingö eller i Tungelsta) hela hösten så det nog inte så stor omställning. Den störta skillnaden blir att vi måste möblera om eftersom Mats vill ha in sina prylar också såklart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0