Gräv ner mig

90 min handboll och 40 min löpning.
Bra fart på handbollen där vi bland annat avslutade med tvåmålsspel. Hur kul som helst. Dessvärre märks det att man inte är inne i matchtempo. Men det är samma för alla, och det är bara att kämpa på.

Efter träningen pratade vi lite om Eken Cup. Vi är anmälda och ska spela. Dock verkar det bli så att vi delar upp lördagen i två delar där hälften av laget spelar fm och resterande del spelar på em. Man får dock spela hela dagen och det lutar åt att det är så jag kommer göra. Jag kommer iallafall spela 3 matcher på lördagen.

Har smockat i mig spagetthi med baconröra. Nu väntar en halv melon på mig. Mums.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0