Godmorgon världen!!!

Idag är jag pigg och kry som en solroskärna!!! Yes! Det är så underbart att vakna upp utvilad. Gick och la mig 21.30 igår kväll. Började titta lite smått på "KungFU panda", men när klockan var 21.30 kände jag bara hur trött jag var. Gårdagen var verkligen tung. Ont i huvudet och trött. Gah. Men idag är som sagt en ny dag, och det kommer bli toppen!!! Har jobbet 7-15.30 sedan ska jag och AC kämpa oss igenom 3 pass!!! Intervallträning, gym och sedan handboll! Jag ska ta det försiktigt första handbollspasset, men får vara med aktivit iallafall. :) Känns nästan lite pirrigt att få kasta boll igen!!

Gårdagens möte med laget gick väl ok.
Ingen ny tränare presenterades, men snart hoppas jag det löser sig.
Man ska inte grubbla över det man inte kan påverka!
Så "STOPP" - bara att vänta med andra ord!

Nu har jag en trevlig dag och kväll att se fram emot :)

Tjo och tjim

(Helgens planer är för ävrigt lite annorlunda - men väldigt roliga - återkommer och berättar vad som står på schemat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0