Buzzadorkampanj på G

Riktigt kul att jag ska få testa Berocca Boost.



Efersom jag tränar och jobbar så mycket som jag gör känns det som att det passar mig som handen i handsken. Man löser upp tabletten i vatten och dricker för att få i sig extra vitaminer, mineraler och guarana. Spännande. Jag hoppas jag hinner få hem paketet innan nästa lördag. Då kan jag buzza under semestern.

Är du buzzador? Om inte, bli det via mig. Skriva bara ner din mejladress så skickar jag en inbjudan. Det hela är väldigt enkelt. Som buzzador får du testa olika produkter på marknaden. Jag har ex fått testa Orangina, SSensodyne tandkräm, Neutrogena ansiktstvätt, Storytel (ljudbok i mobilen) m.m. Sedan är din uppgift att sprida produkten vidare till familj, vänner och andra i din omgivning. Jag har tex. tagit med produkter till jobbet, handbollen, vänner. Det är alltid kul att buzza. Bli medlem, du kommer inte ångra dig en sekund.

Mejlen i kommentnarsfältet så bjuder jag in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0