Borgholms marknad & pizza!

Yeah vilken dag! Idag igen! Dagarna bokstavligt flyger fram, och varje dag är tipp topp. Idag började jag dagen med gym i Borgholm. Snälla pappa skjutsade in mig med bil fram och tillbaka. Är han inte snäll så säg :) Blev alternativt gym som klarades av ganska snabbt då jag var ensam och körde.

Innan lunchtid var vi på marknaden i Borgholm. Egentligen är det samma saker varje år, men lik förbaskat vill man dit och titta. Det är liksom lite sommar-mys på något sätt ;)


Mats i strålande sol och klarblå himmel. Det skulle faktiskt bli åska idag, men icke.


Mats utanför kyrkan i Borgholm. Snygg och fin bild :) ♥

Efter marknaden begav vi oss till Borgholm för att fika på Tradgårds cafét tillsammans med Viveka och Mattias. Ett jättemysigt café! Lite hemmakänsla och ett jättefint valnötsträd i trädgården :)


Mums!!!!


Mats och jag på Café Trädgår´n.

Efter marknaden la jag mig i solen ett tag - och somnade faktiskt!

Middagen då? Den stod vi för och det blev självklart hemmagjord Pizza :)



Pizzan var uppskattad!!!

Nu ska vi dra på minigolf. Vem vinner?

Gissa gärna ;)


Kommentarer
Postat av: AC

dålig uppdatering här...grr...jag väntar....

2010-07-01 @ 19:41:29
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0