2 pass på Bosön

Efter jobbet åkte jag raka spåret till Bosön. Det var verkligen inget upplyftande väder, men får väl vara tacksam över att det inte ösregnade. Sprang först mina intervaller på deras 1.2km bana i skogen. Grymt skönt att springa på sådant underlag. Efter löpningen gick jag in i gymmet och körde min rehab för låret. Enbensknäböj, enbensknäböj med vikt, bencurl och extentionscurl. Check! Lyckades matcha Bosönbussen ganska bra efter duschen vilket var riktigt skönt. :) Bosöbacken är inte rolig efter dubblapass.

Nu sitter jag hemma hos Mats i Tungelsta. Det kommer bli en lugn fredagskväll i soffan. Som jag har längtat efter en sådan kväll. Gah. Att inte behöva snegla på klockan hela tiden, för att slänga sig i sängen klockan 22 känns lyxigt.


En rolig bild får avsluta det här inlägget. Det var mina nya stövlar som skulle testas. Vad passar bättre än en stor vattenpöl?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka jeans e detta? Snygga iaf

2010-06-12 @ 09:22:45
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Malin

Wohoo!!! Grattis till sambolivet, först och främst. Men också:

VAR HAR DU HITTAT DESSA SNYGGA STÖVLAR!!? Vill haaaa!

KRAM

Malin

2010-06-18 @ 18:09:33
URL: http://www.malinisf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0