Söndagen

Ska man ta det lugnt på helgen? Inte om du frågar mig. Det är på helgen man ska hinna med sådant som man aldrig hinner med annars + träning :)

Igår var jag och Mats på IKEA. 6 förbaskade timmar. Egentligen var vi inte effektiva, men vi kom hem med inspiration. Stackars pappa bara. Men nu har vi iallafall köpt skohylla, skåp till badrummet, 2 konsolhyllor till vardagasrummet och en massa förvaringslådor. Check! Nu ska vi jobba på med att få iordning på alla böcker och kläder. Man kan inte fatta vilket jobb det är att föra samman två boenden.

Vid 18-tiden ska jag (och kanske Mats) ta en promenad. Vi har varit inne nästan hela dagen (Jag har iof åkt i väg och kört ett tungt gym - men iallafall) och det ska bli skönt att få lite frisk luft. Att få träffa Ebba och pussa på henne är ju inte heller fy skam. En liten puss av Gonzo kan man nog också få, när vi hämtar Ebba hos mamma och pappa!


Sommarbild på ett av mina hjärtan!

Regnet hänger i luften, och åskan står på intåg (?) Varmt och kvalmigt är det iallafall.

Lite senare ska jag göra iordning middag.
Färsk potatis och sill. Mums vad gott!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: AC

ÅÅååååå Ebbisen <3

2010-07-26 @ 07:45:54
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0