Sola och bada

Underbart med semester. Jag njuter varje minut och sekund. I morse sov jag till 8.30. Skönt att ha helt obegränsat med sovtid på morgonen. Man slipper det förbaskade alarmet klockan 5.15. Njuter också av att få vara med med familj och de jag älskar! ♥

Idag har jag och AC tränat på förmiddagen. Det är alltid skönt att ha träningen avklarad. Intervaller stod på schemat och det var inga roliga intervaller. Spring 10sek - vänd - spring 10sek - vila 10sek. 25 min totalt. Trodde det var ett skämt när klockan visade 7 min. Ahhhh. Trött och utmattad men det hade bara gått 7 min och 18 min återstod. Men bara att kämpa på. I slutet gick det dock lättare och när 24.30 hade gått njöt jag riktigt ordentligt. 25 min - YEEES!!


Glass är gott! Riiiktigt gott :)

Dagen har annars tillbringats i sol. Har badat också. Riktigt mysigt.

Lite senare ikväll ska vi rulla in mot Norrtälje och hämta Arto som varit hemma i Stockholm och jobbat. Svänger nog förbi Rusta och de andra butikerna i samma veva. Jag och Mats ska nämligen göra om på balkongen. Den ska få sig en "uppfräsching". Trall till golvet, nya blomlådor, nya stolar och fina stolsdynor :)

Nu ska jag njuta ytterligare!!


Kommentarer
Postat av: Caroline Malmqvist

Gu va skönt att träna på morgonen, skulle ja också göra- eftersom solen värmen på under dagen....



Glass, sol o bad och sovmorgon är ju precis de man skall hinna med under semestern... :-)



Bilder på balkongen hoppas jag kommer när ni gjort klart :-)

Själv lägger jag upp bilderna från vår renovering av tvättstugan när den är klar- vi är på god väg nu :-)

2010-07-10 @ 20:42:08
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0