Mot landet

Gah! Både igår och i morse vaknade vi av hackade borrar ute på baksidan. Den riktigt svider i öronen. Morr. De ska nämligen bygga ett ICA Kvantum här nedanför och är i full färd med att bygga grunden. Igår började de redan 6.45 och då är man lagom glad på dem. Som tur är ställde vi klockan relativt tidigt i morse...för idag bär det av upp till landet. Vi kommer ta "paddan" (mormors bil) och rulla upp. Klockan 9 ska vi hämta Ac i hennes lya!! Ska bli underbart att komma upp dit!



Min hals har blivit lite bättre idag. Jag hoppas det fortsätter så. Då kan jag köra ett löppass ikväll! Egentligen skulle jag inte kört det där tunga gympasset i förrgår..men var 17, då hade jag ju inte ont i halsen  :/

Aja, nu måste vi snabba på lite. Uppdatering från landet kommer. Bilder o allt :) Promise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0