Kvällens träning

Det är riktigt bekvämt och lyxigt att ha egenträning nu. Man har riktigt långa kvällar trots att man kör dubbla pass. Yeah! Ikväll var det tillexempel både både löpning och hoppstyrka. Den här hoppstyrkan tar verkligen rejält. När vi var klara kände både AC och jag att benen var som spagetthi. Jag hade redan träningsvärk i vänster skinka efter söndagens gym. Men det blir bra :) Det ska kännas när man tränar.

Kvällens middag blev god sill med färsk potatis. Riktigt gott, och enkelt! Enkel middag är verkligen underskattad :) Tänk vad mycket tid man sparar med enkla middagar :)


Bild från Parloppet 2010

Vi planerar att delta i Bellmanstafetten om det inte krockar med min handboll :) Vore riktigt kul om vi kunde delta där. Ja ja ja!! Hoppas hoppas hoppas!

Nu blir det för ovanlighetens skull (not!) film. Slappa framför en bra film, och ladda inför morgondagens besök på Bosön klockan 8.00! Då får jag antagligen mitt sista och slutgiltiga utlåtande om låret.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej! Jag är en tjej (15 år) som också spelar handboll (i Gbg) och vill gärna veta vad du gör när du säger att du gjort "hoppstyrka". Jag vill också bli lika bra som du och hoppa lika högt... Tack! :)

2010-07-26 @ 22:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0