Hemma på ön

Jaha så var man hemma på Lidingö igen. Kom hem från Öland igår. Alltid lika sorgligt att åka där ifrån. Det är ju så underbart härligt där. Vetskapen att man ska åka till landet (Vätö) gör dock allt lite lättare. Har faktiskt två veckor semester kvar.

Är dock riktigt irriterad på att jag lyckats få ont i halsen. Kände att något var på G i förrgår kväll och mycket riktigt vaknade jag med halsont i går morse. Att ha ont i halsen i den här värmen är verkligen inte kul. Vila från träning stod redan på programmet eftersom det var hemresa. Dock återstår korta intervaller och alternativt pass. Är rädd att jag missar det ena åtminstone. Jag hoppas verkligen det känns bättre imorgon. :(

Idag är det som synes underbart väder, igen!!! Vilken värmebölja. Klagar dock inte!!!! Idag får vi se vad dagen har att erbjuda!!!


Kommentarer
Postat av: Lillan

Hejsan jag är nyfiken på när müslitävlingen avslutas?



Kram

/Lillan

2010-07-03 @ 15:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0