Fredag(mys)

Äntligen den underbaraste (nästan) dagen i veckan! Det är sådan skön känsla att vakna till en fredag. Förhoppninsvis ser man fram emot helgen också, vilket jag definitivt gör nu.

Efter jobbet har några vänner bestämt att vi ska spela minigolf i Kristineberg. Spännande. 16.30 har vi sagt som tid. Spelade endel på Öland (bland annat i Borgholm) , med blandat resultat. Men idag är jag taggad till tänderna ;)


Den som vi kan hoppas på är uppehåll. Att spela minigolf i regn är ingen hit. Jag hoppas verkligen inte att himmlen kommer att se ut som på fotografiet ovan. Från när vi spelade discgolf i våras. Gah! Hjälp.

Men jag tror vädergudarna är med oss. :) Håll gärna tummarna!

Annars har helgen mycket att bjuda på. Träning,picknic vid pridetåget, Gröna Lund, Taxinge slott för fika. Mycket är tyvärr väderberoende...så vi får se vad som går att genomföra :)





Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Idag kör vi! :D

2010-07-30 @ 08:38:22
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0