Förbereder.

Jag har kommit hem någolunda torr. Vad hände med detta väder? Regn från Polen hörde jag. Jag har hellre värme från Ryssland :) Ska snart bege mig upp till päronen för att hälsa på en snabbis. Har förberett kvällens middag. Ska göra en jättegod rätt. Det är mammas specialare. Man har i paprika, purjolök, champinjoner, räkor och har en sås på vispgrädde, curry och ketchup. Det svischar sedan in i ugnen och serveras med pasta. Yummi!


Hackat och klart.

Vad som händer till kvällen får vi se. Jag vet bara att det kommer bli slappt eftersom mina 5h 30 min i natt var i minsta laget. :/ Men imorgon är det fredag och det känns otroligt skönt. Den här veckan har rullat på grymt bra vad gäller jobb och träning.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: AC

Jag vill oxå pussa på päron o djur...men får göra d i helgen istället :)

2010-07-29 @ 18:04:26
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Det är Bobbie Burns. Har du likadana? :)

2010-07-29 @ 18:05:09
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0