Dubbla pass och sen bio!

Det blev sent igår...väldigt sent. Jag dunkade inte huvudet i kudden färrän klockan var 00.00. Snark! Jag har med andra ord bara sovit 5h 30 min inatt. Vaknade ganska trött som ni förstår. Som tur var är jag träningfri idag efter jobbet, eftersom jag körde löpning och gym igår på Bosön. Bion började 21.15 och det var Mats som hade fixat gratisbiljetter till förhandsvisningen av filmen "Bröderna Karlsson". Det är en film som jag ville se första gången jag såg trailern. Framförallt är det lite kul att se en film med tvillingar eftersom jag själv är en sådan :p Sedan är det kul att se hur de lyckas få det att stämma tekniskt. Björn Bengtsson som spelar tvilling är ju faktiskt båda karaktärerna :) Men jag tycker de gjorde det riktigt bra, och det var helt trovärdigt!


Björn Bengtsson - tvilling :)

Jag skulle nog ge filmen en 3:a. Jag tyckte om den. Jag skrattade många gånger! Sedan är det lite extra kul att filmen handlar om tvillingar :) Jag är glad att AC är en bra tvilling ;)

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hi hi med dessa sömnvanor så skulle du vara en perfekt småbarns förälder :-)

2010-07-29 @ 09:54:12
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0