Bra skådespelare(!)

Sedan jag träffade Mats har jag börjar titta mer och mer på film. Jag hade aldrig tittat så mycket på film om det inte vore för Mats :) Man upptäcker hela tiden nya skådespelare. En som jag tycker är riktigt bra är bland annat Jessica Alba. Hon är riktigt duktig. Såg henne senast i den lite läskiga filmen "The eye". Hon spelar verkligen så bra. Sedan finns det såklart andra bra skådespelare också, men det här är en av de alla.

Jessica Alba

Har du någon favorit skådespelare? Manlig? Kvinnlig?

Ska vi g å till de manliga skådespelarna gillar jag svenska Kjell Bergqvist. Haha! Han kan jag skratta gott åt då han bland annat gör rollen i "Bästa sommaren" och "Bröllopsfotografen".

Kommentera gärna!


Kommentarer
Postat av: AC

EN kommentar kommer farande :)

2010-07-20 @ 21:42:24
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0