Äventyrsgolf

Ikväll har vi spelat äventyrsgolf eller crazygolf som de kallar det :) Det kryllar verkligen av minigolfbanor i Köpingsvik. Men att det här var just äventyrsgolf gjorde det hela lite mer spännande :) Det blev bara Mats och jag som hade suget efter ytterligare golf (4 gången gillt).

För mig gick det käpprätt åt helsike. Jag var totalt usel och får skylla på en alldeles för lätt boll jämfört med minigolfboll. Gah. Bollen flög för 17 som ett jihuuu. Suck. Kul var det iallafall, trots att Mats vann enkelt. :p


Pappsen "Shreck" vill man alltid pussa :)


Ett av de roliga hålen. Slå bollen utan att träffa tärningarna, för att sedan nå fram till en roulette där man kunde få minusslag :) Självklart hade jag oturen att bara få minus 1.


Swing it!!!



Riktigt kul var det iallafall!!! Man kan inte alltid vinna??

Sista kvällen med gänget är det iallafall här på Öland :( Imorgon åker vi hem från den här underbara ön.

Trevlig kväll!!


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Hej hej...nu e ni nog på väg till Sthlm med bilen? :) Vi ska snart ge oss ut med smilla o lapa lite sol. Segt att jag inte har ngn mobil...men hoppas min iphone har kommit idag! :)Vi ska köpa flyttkartonger sedan...o efter det åker vi på varsitt håll för att packa o sedan mötas upp i Bodal o dona innan vi träffar er :)

2010-07-02 @ 09:44:47
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Caroline Malmqvist

Men gu vilken underbart rolig minigolfbana, dit vill jag åka!

Vad hette just den där minigolfbanan?



2010-07-02 @ 14:20:29
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Ser roligt ut

2010-07-02 @ 15:00:04
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0