Tillbaka till arbetet

Kändes nästan lite overkligt när klockan ringde imorse. Vill inte gå upp såhär tidigt igen. Vill inte. Men i dessa tider ska man nog vara glad att man har ett fast heltidsarbete. Men lite måste man få klaga ;)

Vaknade med känsla av "halsont" vilket inte känns så bra. :( Nu är känslan mer "vanlig halsont" när det svider i halsen. Men jag orkar inte med det här. Fy! Har aldrig varit bort längre än några dagar från träning och nu har jag inte tränat på 6 dagar. Blä. Jag äter penicillin, gurglar med Corsodyl och gör allt för att bli bra. Har redan släppt tanken på att kunna vara med på onsdagens viktiga match i Skövde. :(

Lite deppig känner jag mig faktiskt.

Tur att man har så bra vänner och familj ♥

Just nu har jag frukstansvärd lust att bara kunna gå ut och springa 400m intervaller - köra skiten ur mig.
Den här känslan ska jag tänka på nästa gång man står på löparbanan och våndas.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0