Påväg till Göteborg med buss

Sådär, nu har jag satt mig till rätta i bussen. Äntligen är vi påväg mot Göteborg och kvällens match mot Kärra. Jag föredrar buss, faktiskt. Jag vet att det tar dryga 6h att åka och att vi inte är hemma förrän 4 på tisdag morgon...men det är mysigt att i lugn och ro kunna sätta sig ner och titta på film.

Just nu är det bara jag,ac,Sara, tvillingarna Westberg, Emma Hawia, Gippe, Ulla och Anna på bussen (av spelarna). Resterande är redan i Göteborg eftersom de spelat JSM där. De har vunnit alla matcher och skött sig galant. Avundas deras dag faktiskt. De får sovmorgon, hotellfruskost och en dag i Göteborg att tillbringa hur de vill. :)

Nu ska jag snabbt kika igenom internet och sedan blir det film. Kanske en skräckis innan mörkret kommer ;)

Jag tänkte jag skulle visa er en lite annorlunda och rolig bild. Jag kommer inte skriva vad som händer på bilden och vilka det är där. Gissaoch kommentera gärna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0