Panik...panik.

Panik i morse när jag kom på att jag hade försovit mig. Så utan frukost och med snabba morgonbestyr begav jag mig till tåget. Phu. Det enda positiva med att försova sig är att man faktiskt får lite extra sömn. För innan man vaknar upp i smått panik ligger man faktiskt och sover ganska så behagligt :)

Har egentligen inte så mycket att berätta. Körde handboll och gym igår. I morse var man sådär lagom stel och öm. Har många och tuffa pass framför oss den här veckan. Det enda som skiljer sig lite från tidigare veckor är att våra ynglingar (5st) ska iväg med u-landslaget tisdag-torsdag. Men vi ska köra på ordentligt och kommer det kommer antagligen bli mycket spring och individuellteknik. Sådant gillar vi.

Eftersom veckan rullar på sakta tänker jag bjuda på något som förlänger skrattet litegrann:


Skolkat för mycket?
Katt överaskar hund

HA EN BRA DAG!!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Hedberg

Hej, vad roligt att du vill vara med i min utlottning! Aldrig roligt att försova sig! Kul med handboll, själv har jag en tjej på 8 år som precis har börjat i Sävehof - börjar andra terminen idag!

Ha en bra dag!

Anna-Karin

2010-01-12 @ 12:07:38
URL: http://www.hemochting.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja den var rätt bra faktiskt:) jag gillade den, alex var dock skeptiskt. :p killar har väl svårt för fantasi. haha :)

2010-01-12 @ 15:49:21
Postat av: Mia

de var jag mia som skrev de innan om mitt namn ej publicerades:P

2010-01-12 @ 15:49:51
URL: http://egooo10.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jasså, fyrvaktaren, vad är det förnågot? är den bra?

Jag försöker läsa varje kväll, annars somnar jag aldrig, så passar fint med massa böcker :P

Hur är det med dig och Gonzo då??? Allt fint? :)

Isildur har ju varit lite sur det senaste, får skylla det på könsmognaden kanske :P

Kram!

2010-01-12 @ 15:53:59
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du hade rätt Emma, jag blev lite gladare :-D

2010-01-12 @ 16:54:06
Postat av: Ingrid

Hej! Jag har bara tagit någon slow sync-blixt som finns på min kompaktkamera. När alla rör sig jättemycket blir bilderna så där!

2010-01-12 @ 16:57:35
URL: http://enoughisenoug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0