Min lediga halvdag

Direkt när jag slutade var det raka vägen till Mörby centrum för att shoppa det som var tänkt.


På Hemtex inhandlades två badlakan.


Eyeliner, pads och sminkborttagningsmedel för ögonen.


2 linnen från H&M

På ICA storhandlade jag sedan vilket känns riktigt skönt. Var mindre kul att bära hem den tunga kassen. Kämpade verkligen. Men hem kom jag och inte gick påsen sönder heller ;)

Nu sitter jag och tittar på slutet av filmen "The pianist" samtidigt som jag fikar med kaffe och semla. Det kallar jag vardagslyx. Njuter verkligen. Har satt på en maskin och ska väl försöka göra lite nytta senare. Stryktvätten växer på badrummet och sängen borde bäddas om med fräscha lakan.

Nu är det heeeeelg!


Kommentarer
Postat av: AC

Jätte fina badhandukar. En till Mats o en till dig :)Mats vill ha den rosa va??

2010-01-29 @ 19:06:32
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0