Gym och bak hos syster

Klockan 13 var det gym på Lidingövallen. Ett lugnt alternativt fyspass med tanke på match imorgon. Kändes hur som helst bra i kroppen. Nu är jag taggad till tusen införmorgondagens match mot Kärra.

Efter att ha handlat åkte jag och AC hem till henne för attfixa iordning middag. Vi bjöd över mamma,pappa och mormor på potatis/purjolökssoppa med nybakade tekakor. Mums. Just nu är tekakorna på jäsning och AC är i full gång med att koka soppa :) Det går undan här.


Tänk att detta kan blir så gott när det bakats ut och stått i ugnen :)


Mina små sötnosar ligger på jäsning...


Här knådas det. Tekakor ska det bli.


Mmm...


Min syster - kock i köket :)

Nu blir det middag!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Van mysigt att göra allt själv med soppan o brödet :)

Idag blev det pizza här ;) "Bakis-dag". Eller ja, inte jag. Men mannen. Hihi!

2010-01-24 @ 21:02:45
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0