Söndagsmyyys

Gårdagen var verkligen söndagsmys. Hade Ebba hos syrran hela dagen nästan och på eftermiddagen kom L och C på besök. Vi köpte pizza och tittade på handbollsfinalen mellan Kroatien och Frankrike. Sjukt bra spelare i båda lagen. Frankrike gick vinnande ur striden och kan gladeligen åka hem med guld runt halsen. Det är de värda tycker jag.
Direkt när handbollen var slut satte vi på filmen "Älskling vi krympte oss själva". Smårolig film, men max en 2:a i slutbetyg :) En sådär lagom lång film (70 min) som är lagom lättsam :) Skrattade flera gånger ;D



Kvällens måste va "I en annan del av Köping" 20.30. Man blir ju bara så glad av det programmet. Tycker dock att de stressar och vill visa så mycket som möjligt på varje program. Skulle vara bättre om de bara visade ex. midsommarfesten och danskvällen. Det blir lite småplåttrigt annars. Vad tycker ni?

Nä, supersöndag var det iallfall!!!!
Nu är en ny vecka här. En lång vecka. En tung vecka. Bara att kämpa på!


Kommentarer
Postat av: Maria

hej Emma!

Tack för besök hos mig!

Jag köpte en laddning müsli från Saltå kvarn, mest för att jag ville ha burken. Det är inte så stor mängd man får därifrån så den känns väldigt dyr. men god var den! Och innehöll endel sådant som inte är så lätt att ordna om man gör müsli själv. Men müslin som jag gör själv blir väldigt god och den kan man ju variera lite som man vill själv.

2010-02-01 @ 10:33:43
URL: http://jagblommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0