Soffpotatis

Nu sitter jag som en jäst bulle här i soffan och tittar på Sveriges ishockeygrabbar. De spelar mot Vitryssland och vi kan verkligen hoppas att det går vägen. Som tvilling vill jag självklart plussa för tvillingarna Sedin. Duktiga och roliga att titta på :) Twinpower säger jag bara ;)

SL + snö = pipsväng. Efter jobbet skulle jag till Fleminggatan och hämta en påse med kläder som jag glömt på Trygg Hansa när vi var där och spelade innebandy. Från det att jag gick från jobbet och till att jag kom hem tog det 2 1/2 h. Det var försenade tunnelbanor, försenad och inställda bussar. Fy vad dåligt.

Vid 18 var jag iallafall hemma hos päronen. Det blev god middag och god efterrätt. Bra uppladdning inför morgondagen? Ja det hoppas jag :)

Läste på damhandboll att matchen IVH-Önnered har ställts in då SMHI utfärdat klass 2 varning imorgon. Vi ska i princip samma väg varför jag börjar känna en viss oro inför vår resa. Tänk om vi inte kommer fram i tid? Det är knapp tid ändå eftersom matchen är redan kl 13.30. Gah. Ja,ja...den som lever får se.

Nu ska jag fortsätta njuta av den här fredagskvällen och bjuda lite bilder:


Richi, AC, Mats och jag.


AC,jag och Richi i pose.


Nä, jag ville inte bli fotad :)

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

coolt foto det sista....har du fler foton du tog?? frånishockeyn??

2010-02-19 @ 22:21:01
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: ViktoriaPettersson

Svar: okej lägger till dig på direkten :D

2010-02-19 @ 22:38:44
URL: http://viiickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0