Pissmatch.

Jaha,vad ska man säga? Förbannad? Sur? Ilsk? Känner bara tomhet. Vi gjorde egentligen ingen bra match,men ledde större delen av matchen. Jag vill verkligen inte skylla på att tågresan tog 5h istället för de normala 3h. Jag kände mig faktiskt riktigt pigg och taggad. Nä surt som fasen. Nu ser 3e platsen mörk ut. :-( Men vad sjutton...vi ska hur som helst ta oss vidare efter kvartsfinal,så det spelar inte någon roll vilket lag vi möter.

Vi sitter iallafall på tåget hem nu. Förhoppningsvis kommer vi hem någolunda bra tid. Det suger dock att pappa inte kan komma och hämta eftersom han jobbar imorgon :/ Känner inte så positiva känslor för kommunaltrafiken i dessa tider, tyvärr. Blä SL och blä SJ!

Nä, nu ska jag inte vara mer bitter. Vill ju inte att bloggen ska vara sur. Ska snart uppdatera ett nytt inlägg om filmen jag och AC såg på ditvägen.

Ting ting i ling!


Kommentarer
Postat av: Alexandra -gravid vecka 32

Tråkigt med matchen.

Nä. Hon blir inte avis. Hon ÄLSKAR alla. Alla är välkomna hit ju :) Ju fler desto bättre ;) Världens mest sociala hund. hihi.

Kram

2010-02-20 @ 19:31:36
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0