Ny klocka...igen(?)

Som ni kanske kommer ihåg köpte jag en vit klocka för inte allt för länge sedan, om ni kommer ihåg? Den klockan var från Smalslips och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med köpet. Ganska typiskt mig att köpa en vit klocka, eftersom jag älskar vitt ;p Men nu har jag sådan förbaskad lust att köpa en klocka med färg! Eftersom färgglada klockan är väldigt poppis nu hittar man många webbshoppar som säljer sådana klockor.

Vilken färg tycker ni jag skulle välja, om det blir shoppat?

Grön klocka: Green Rebel

Grön klocka? Grön som mitt handbollslag Skuru?

Rosa klocka: Coloristic Hot Pink
Rosa klocka? Som den söta grisen babe ;)

Röd klocka: Red Grenadier
Röd klocka? Som tomaternas tomat?

Snälla vilken tycker ni jag ska välja? Jag har verkligen svaårt att välja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0