Ny dag...

...med nya tag? Hemma från jobbet idag med. Den här förkylningen och halsontet verkar trögt. Helst av allt skulle jag bara vilja spela handboll nu. Åh vad man märker hur handbollstokig man är när man inte får röra en boll på flera dagar. Gaaahhh!

Vad ska man skriva på bloggen när man inte gör ett jota?
Jo, nu vet jag! Jag ska buzza! Jag ska buzza om Dove visiblecare Renewing. En duschcreme med väldigt bra återfuktande effekt som ska ge huden synlig förändring. Vill man ju inte missa!!!



Kanske ska ta mig en varm och behaglig dusch och testa dessa produkter?


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Vad händer i dag...ring om du vill :( till tryggis

2010-02-25 @ 09:46:40
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0