Mot helgen

Torsdag och vi närmar oss helg. Ska bli en bra helg har jag bestämt. Pappas syster och en kusin kommer upp till oss över helgen. Ska bli riktigt trevligt. Brukar i vanliga fall bara träffas på somrarna när vi är på Öland. Så det blir helt enkelt middag på fredagkväll hemma hos mamma och pappa ♥

Igår spelades två elitseriematcher. Sävehof mötte Önnered och slog verkligen Önnered på fingrarna. Det blev verkligen utklassningssiffror. 46-20. 26 bollar. Herregud. Verkar som att de flesta elitserielag är bra på hemmaplan, annat vore väl konstigt kan tyckas (?)
BK Keid vann över Kroppskultur med 2 bollar. Viktigt seger i ett möte där iallafall jag, tycker var svår att förutse en vinnare. Men som sagt, Heid drog det längsta strået.
Det positiva med årets elitserie är att det är jämnare (bortsett från Skövde som nog går obesegrade). Lag vinner över varandra hit och dit. Mycket intressantare med en sådan serie om ni frågar mig.


Ett skratt förlänger livet...eller hur var det? Elak bild, jag vet, men kunde inte låta bli.


Kommentarer
Postat av: ulrika

Och jag som har rätt elak humor skrattar så jag kiknar :D.

2010-02-04 @ 11:34:45
URL: http://bokstaverat.blogspot.com
Postat av: Anna-Carin

Jag har fått en förfrågan på Buzzador! Dove-shower gel! Bra ju :) Men är inte 100 att jag får det än, men har anmält intresse!! :)

2010-02-04 @ 14:51:11
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

skrattar Tja lite elakt, men ack så roligt ;-) Tack för fnisset!

KRAM

2010-02-07 @ 17:44:24
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0