Konstig söndag

Klockan är redan eftermiddag och jag har hunnit med nothing i princip. Vet ni när vi kom hem i morse efter resan från Göteborg? Klockan 6.00 rullade vi in på T-centralen. Då hade resan med x2000 från Göteborg tagit 11 timmar. Vad ska man säga. Tur att man har ett sådant fruktansvärt roligt och bra lag. Det var faktiskt inte tråkigt någon gång. Klart man ville hem, men man satt inte och rullade tummarna.

Bjuder er på en bild som jag tog klockan 3.00 på morgonen till söndagen.


Alla ligger och sover. På säten eller på golvet. Lite roligt egentligen.

Vi fick iallafall taxi hem. Sedan sov jag till 12.15 i morse. Eller rättare sagt, jag vaknade av AC´s sms. Hmrffpp :)
Men dagen kommer iallafall bli bra. Vi ska äta tacos och göra semlor. Bra avslutning på en dag som knappt börjat kan man säga :) Bra tycker jag.

Ha en bra eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Alexandra -gravid vecka 32

11 timmar???? SHIT!

Jävla snö!

2010-02-21 @ 19:31:20
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0