Kanonhelg!

På måndagar brukar jag alltid samanfatta helgen väldigt kort. Den här måndagen kommer jag rosa helgen (som de flesta gånger). Har hunnit med väldigt mycket och verkligen fått ut något av varje dag. Fredagen hemma hos päronen var mysig! Att få gosa med Ebba och Gonzo är inte illa.
Lördagen började för det första bra, med tanke på vinsten mot IVH. Att det dessutom var hemmamatch med mycket publik gjorde inte saken sämre. Jag fick till och med en maskot vid matchen (Maja) vilket var jättekul!
Söndagen började med sovmorgon. Hur skönt som helst. I lugnan ro blev det Alla Hjärtansdag frukost ♥. Dagen tillbringades sedan på is. Halt men otroligt kul. Alternativ träning också för den delen. Lika mysigt som det var att åka runt på Kottlasjön, lika kul var det att stappla omkring på rinken med klubba i hand. Haha! Middag hos mamma och pappa på kvällen samt "I en annan del av Köping" förgyllde!

Nu väntar en ny tuff vecka. Bland annat med många tuffa handbolls- och fyspass. Match borta i Götet på lördag. Vi möter ett formstark Heid. Gäller att slipa formen till lördag alltså. Marius (fystränaren) är tillbaka vilken innebär helvetesfys på onsdag *tummen upp* Man kan säga att den här veckan kommer vara som den brukar :) Fettisdagen på tisdag får dock ej glömmas bort. Godis/kak/läsk/allt som är gott-löftet måndag till torsdag borde alltså glömmas bort den dagen kan jag tycka ;) Eller hur AC?

Har inte fått några kommentarer om alla helgens bilder (handboll/hockey) :/

Vi höres!


Kommentarer
Postat av: Caroline Malmqvist

Om jag får tycka till ang Fettisdagen så är de obligatoriskt att äta en semla! Semla på fettisdagen ingår inte i Godis/kak/läsk/måndag till torsdag.

Så jag tycker att både du och A-C kan/skall unna er en semla imorrn.



Kram

2010-02-15 @ 10:58:53
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/
Postat av: Mats

Kommentarer på bilder generellt kommer på Fejjan istället som vanligt! :)



Fina bilden högst upp är bra, javisst, men... varför står du manligt brett isär medan jag står kvinnligt med benen ihop??! ;) Kanske för att jag är mindre "Bambi på hal is" än dej... ;P

2010-02-15 @ 14:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0