Bromwich

Jag är verkligen dålig på att resa. Ofta är det handbollen som tar mycket tid. Men nu tänker jag ändå ge er ett litet tips om en mycket trevlig stad som man kan besöka, nämligen Bromwich. Inte nog med att det är en trevlig stad med mycket trevlig miljö, det finns dessutom ett fotbollslag som heter West Bromwich Albion Football Club, som man kan gå och titta på. Staden ligger i mellersta England och ligger 8km från Birmingham.

Vill du läsa mer om Bromwich kan du kika in på den här hemsidan.

Jag har aldrig spelat fotboll på riktigt, mer än i i fotbollsskolan, men skulle jag inte spela handboll hade det nog blivit fotboll iallafall. Men nu blev det iallafall handboll tillslut.

Men innan ni gör något annat! Kika in på Bromwich hemsida nu!

Ha en bra kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0