Viktig match - 0 poäng

Matchen mot Skövde känns tung - riktigt tung. Vet i ärlighetens namn inte vad jag ska säga. När man läser matchreferatet kan jag bara hålla med. I början av matchen är vi med, samt att vi hämtar i kapp stort underläge i andra halvlek...men hela tiden är det vi som får kämpa som 17 för varje mål samtidigt som Skövde får enkla mål och ofta skjuter ostörda från 7-meter. Jävla skit. Dessutom bränner vi alldeles för många lägen och blir skållheta i slutet. När 5 min återstår leder faktiskt Skövde bara med 2 mål - och vi har bollen. Där hade vi faktiskt chans i matchen. Men icke sa nicke. :/

Nä, det känns riktigt tungt. Känns som att luften bara gick ur er. Det känns därför skönt att inte ha träning ikväll. Jag har tagit en helt träningsledig dag idag men kommer köra på med dubbla pass på fredag. Måste bara hämta kraft. Suck. Men det är så här det är i idrotten. Ofta är det ett lag som går vinnande ur striden - och igår var det Skövde. Nu har vi ny match på tisdag och då jäklar.

Har tyvärr inga matchbilder att bjuda på då varken pappa eller Marius var där och fotograferade.

Därför blir det ett väldigt tråkig inlägg.

Färglöst ocj trist - precis som jag känner mig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0