Lovely friday!

Vad jag har längtat efter den här dagen! Det har varit en ganska trög vecka (som jag skrivit tidigare) och gårdagen var bara så seg. Träningen var helt klart tuff. Kanske inte för att vi sprang hela träningen, utan mer för att många trodde att vi skulle ha en lite lugnare form av mv-träning och därför körde tungt gym innan :p Shit vad segt det var att springa och springa och springa. Jag försökte hela tiden tänka "bra träning, det är såhär det känns i slutet av matcherna och nu får jag träna på att trycka på när det är som tyngst". Det är inte ofta jag brukar känna så men igår när träningen var slut kändes det bara så skönt.

Snabba puckar hem för att slänga i sig kycklingpesto med ris och fetaostsås som jag gjorde igår kväll. Mums.

22.00 släckte jag klockan och sov som en stock! Det måste vara det skönaste med att man tränar så hårt - man sover så  himla bra. Jag kan "inte förstå" de som inte kan sova. Jag somnar ju direkt när huvudet når kudden :P Zzzz.....

Aja, det är iallafall skönt att det är helg snart. Redan ikväll blir det mys på Fridays med en Afterwork :) Jag ska få träffa AC´s arbetskamrat Emma *kul i jul* Mats ska spela innebandy men ikväll ska vi ha en mysig filmkväll och se sista Shreck filmen som jag köpte i går på Åhlens.


Kommentarer
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

härligt med träning som gör en helt slut sen, så att man bara slocknar på kudden! :)



2010-12-03 @ 12:48:24
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0