Ibland är det tungt

Imorse kände jag inte för någonting. Jag var så sjukt trött att jag helst av allt bara hade velat trycka av den där förbaskade mobilen och sova vidare. Zzzz... Ibland kan jag känna hur luften bara går ur mig :( Men jag får helt enkelt försöka ta tag i mig själv och rycka upp mig. Vi är faktiskt inne i en av de kallaste, men också mysigaste månaderna på hela året.  Nu kan man mysa med tända ljus och varma filtar...en stor kopp te och bara ta det lugnt. Problemet är väl att den tiden inte alltid finns. Men jag ska inte pipa. Nästa vecka har vi kolletivt träningsledigt. Ska bli riktigt skönt. Jobbar såklart fortfarande, men känner ändå att kvällarna kommer förgylla tillvaron lite. Handla lite julklappar? Gå på bio? Äta gott & se film hemma? Göra julgodis?

Det finns ju så otroligt mycket att göra, som man aldrig hinner med annars i veckorna.

Jag ska verkligen passa på att njuta av den här ledigheten :)

Sedan är jag såklart liiiite avis på systeryster som åker till Egypten på lördag :P Men samtidigt är vi ju enäggstvillingar och hon kanske kan skicka lite känsla genom mig? Haha!

Dags att rycka upp sig..NU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0