Fotobok hos fotoklok

Jag tar väldigt mycket foton men det är väldigt sällan som jag framkallar några bilder. Måste verkligen bli bättre på det där, och nu har jag chansen. Jag skulle nämligen vilja ha en fotobok med bilder på mig och Mats ♥ Bilder från alla olika tillfällen. Anna-Carin klickade alldeles nyligen hem en fotobok och jag skulle vilja fixa en likadan bok. Så om jag får tid idag ska jag försöka hitta mina favoritbilder och sedan dona fram en fin bok.

Det bästa med fotoklok´s hemsida är att det är så enkelt att ordna ihop en fotobok. Man laddar bara hem ett program till datorn och sedan kan man fixa till sin fotobok med massa olika nyanser, färger, text och figurer. Det blir väldigt personligt med andra ord.


Det här är en av mina favoritbilder. Den kommer utan tvekan vara med i foroboken.


En bild från Kroatien som jag också gillar :)



In och se om du också vill göra en fotobok :)

Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0