Äntligen!

Äntligen är det dags att bege sig hem från jobbet. "Äntligen" låter lite negativt eftersom jag älskar mitt jobb, men min trötthet meddelar att jag för tillfället behöver de tre kommande dagarna (och inte gå upp 5.30 utan att ha sovit allt för många timmar). Det känns riktigt underbart att få lite ledigt. Mellandagarna med jobb & träning var mentalt tungt eftersom jag tidigare år varit ledig då :P Men känns bra att ha kämpat sig igenom dagarna också.

Direkt efter jobbet ska jag till Guldfynd och fixa (så det blir rätt storlek) mina klockor som jag fick av Mats i julklapp ♥ En "sportklocka" och en "finklocka" (kanske kan fixa bild senare).
Efter det ska jag möta upp AC på Fältöversten. Vi ska bara dra en snabbis innan vi åker hem.

Kvällen kommer spenderas med la familia. Vi ska äta god middag och spela spel.

Nyårsafton då?
Det får ni reda på imorgon :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0