23:e december

Idag har jag varit ledig. Steg upp vid 9.00 och har sedan hållt på och dammsugit, tvättat golv, torkat av ytor, gjort apelsiner med nejlikor i, gjort hemmagjord romsill, tvättat tre tvättar, satt nya hyacinter i julgrupperna osv. Det har varit ganska fullt upp kan jag säga. Har inte satt ner rumpan förrän nu. Skönt :)

Vid 10-tiden var jag upp och hämtade Ebba. Tog en promenad med henne och sedan har hon legat i soffan, på mattan eller någonstans i lägenheten och bara tagit det lugnt ♥ Hon är så fantastiskt go den tjejen. Hon har självklart smaksat lite godis också. Hon vet exakt vilken dörr i köket hon ska kraffsa på :) Haha!







Nu ska jag lämna Ebba hos mamma sedan åker jag vidare till Vallen för ett gympass med Mats, AC och Arto.

Ha det bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0