17 december - 8 dagar till julafton

Man kan inte fatta att det snart är julafton. För mig går det alldeles för fort. Sedan man började jobba hinner man inte riktigt få in julkänslan på samma sätt som man fick när man var yngre och fick jullov from den 18:e. Då hann man liksom bygga upp julkänslan fram till julafton. Dock är jag glad att det är så mycket snö ute..för det gör faktiskt att julkänslan infinner sig betydligt mer jämfört med om marken hade legat grön.

Den här veckan har varit full av jobb och träning. Ikväll går jag in på mitt 9:e träningpass för veckan och på lördag är det förmiddagsträning i Nacka. Ikväll ska jag (liksom förra fredagen) spela innebandy med Mats ute i Blåsut. Skillnaden från då och nu är att jag känner mig betydligt mörare i kroppen. Haha! Hade ju haft vila förra veckan. Det blir 60 min fullt ös med korta matcher. Bra intervallträning.
Sedan blir det hem och laga mat samt kasta sig i soffan och mysa.

Igår hade vi målvaktsträning med Robin Hallberg. Han är riktigt duktig. Jag var ganska tacksam över att det var en lugn träning igår för innan träningen var jag, AC, Anna och Karin ute och sprang 45min. 45 f*cking minuter i detta väder - hjälp säger jag bara. Var totalt slut efteråt så proppade i mig en energybar, en gainomax och en skink/ostbagel. Slutade med att bagelen satt högt upp under hela träningen och jag är glad att den höll sig kvar :p
Annars rullar det mesta på. Sverige är briljanta i EM och det svider rejält att jag missade båda matcherna i onsdags/torsdags. Men man kan inte stanna all träning pga. att Sverige spelar ett EM. :/ Därför är jag väldigt glad att jag får se de i ytterligare match på lördag. :) Har till och med ställt in julhandeln i Täby Centrum pga matchen. Eller säg såhär, har i princip handlat klart alla julklappar så känner att handbollen går före lite strosande i Täby Centrum :) Sedan hoppas jag Natti får komma in och briljera :p

Pj, mycket text idag. Hoppas ni orkar läsa. Och glöm inte den lilla kommentaren som ni skriver fort och som värmer :)


Kommentarer
Postat av: Ac

En varm kommentar kommer åkande....fr syster yster!!

2010-12-17 @ 22:47:30
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0